Întrebări frecvente (F.A.Q.) – ticketing.frf.ro
🔐 Cont și Autentificare
- Este necesar un cont pentru a cumpăra bilete?
Da. Este necesar să vă creați un cont pe platforma bilete.frf.ro sau ticketing.frf.ro pentru a putea achiziționa bilete, gestiona comenzile și accesa biletele electronice. - Ce fac dacă am uitat parola?
Accesați pagina de autentificare utilizând adresa de email folosită la autentificarea inițială aferentă contului și selectați opțiunea „Recuperare parolă”. Veți primi un e-mail cu instrucțiuni pentru resetare. Verificați și folderul „Spam” dacă mesajul nu ajunge în Inbox.
🛒 Achiziție și Plată
- Cum pot cumpăra bilete?
Pentru a cumpăra bilete:
- Accesați bilete.frf.ro sau ticketing.frf.ro
- Selectați evenimentul dorit
- Alegeți locurile disponibile
- Finalizați comanda completând datele și efectuând plata.
- Confirmarea plății va fi trimisă printr-un email dedicat.
- Ce metode de plată sunt acceptate?
Sunt acceptate următoarele metode:
- Card bancar (Visa, Mastercard)
- Apple Pay / Google Pay (pentru anumite evenimente)
- În limita disponibilității, biletele pot fi achitate și direct la casieriile stadionului, fie numerar, fie cu card bancar.
- Alte metode pot fi afișate în funcție de partenerii de plată.
- Pot cumpăra bilete pentru mai multe persoane?
Da, puteți selecta mai multe locuri într-o singură comandă. Vă rugăm să vă asigurați că introduceți corect datele fiecărui participant, acolo unde este necesar, conform informațiilor solicitate de organizator.
Pentru fiecare comandă se pot achiziționa maximum 4 bilete, cu colectarea completă a datelor pentru fiecare participant.
Excepție: Comenzile pentru familii care includ bilete pentru copii (10 lei/bilet) permit achiziționarea a minimum 1 bilet pentru copil (selectând biletul/ locul dedicat pentru categoria de vârsta) și maximum 5 bilete per comandă. Acestea sunt valabile exclusiv în zonele dedicate familiilor: întreaga Tribună 1 (cu excepția zonelor VIP și loje) și întreaga Tribună 2. Copii sub 14 ani trebuie să fie însoțiți de minim un adult.
- Pot modifica sau anula o comandă?
După trimiterea comenzii, modificările sunt limitate. Anularea este posibilă doar în cazuri speciale, cum ar fi reprogramarea sau anularea evenimentului, trimițând un email dedicat către ticketing@frf.ro . Timpul de răspuns este de aproximativ 2 zile (lucrătoare) de la primirea emailului.
📩 Livrare și Acces
- Cum primesc biletele?
Biletele sunt livrate electronic EXCLUSIV prin intermediul aplicației dedicate Bilete FRF, disponibilă pe Google Play și Apple Store. Acestea pot fi descărcate și din contul dvs. de utilizator. Codul de acces tip QR va fi activat cu aproximativ 5 ore înainte de ora de start a partidei. - Trebuie să printez biletul?
Nu. Puteți prezenta biletul și în format digital (pe telefon), atâta timp cât codul QR este clar vizibil. Codul de acces tip QR va fi activat cu aproximativ 5 ore înainte de ora de start a partidei. - Pot alege metoda de livrare?
Nu.Singura metoda de livrare a biletelor este EXCLUSIV prin intermediul aplicației dedicate Bilete FRF, disponibilă pe Google Play și Apple Store
🎟️ Categorii și Prețuri
- Ce înseamnă categoriile de bilete?
Biletele sunt împărțite în funcție de poziția în stadion și de serviciile incluse (ex. standard, VIP, ospitalitate).
- Categoria 1 – Tribuna 1 și 2 – Inel 1 și 2 (între liniile de 16m) - 100 lei + taxe procesare (2 lei)
- Categoria 2 – Tribuna 1 și 2 – Inel 2 (periferic) și 3 (toate sectoarele) - 75 lei + taxe procesare (2 lei)
- Categoria 3 – Peluza 1 și 2 – Inel 1 și 2 (periferic), Inel 3 (toate sectoarele) - 50 lei + taxe procesare (2 lei)
- Categoria 4 – Peluza 1 și 2 – Inel 1 și 2 (în spatele porților) - 40 lei + taxe procesare (2 lei)
- VIP ALBASTRU - 400 lei + taxe procesare (2 lei)
- VIP ROȘU - 650 lei + taxe procesare (2 lei)
- Există bilete gratuite sau cu reducere?
Reducerile (pentru copii, studenți, pensionari) sau biletele gratuite (ex. invitații) sunt disponibile doar dacă sunt specificate în descrierea evenimentului.
Categorii speciale de bilete:
- Bilet copil 0 -14 ani, preț unic de 10 lei + taxe procesare (2 lei).
- Comenzile pentru familii care includ bilete pentru copii 0-14 ani(10 lei/bilet) permit achiziționarea a minimum 1 bilet pentru copilul din categoria de vârsta selectată și maximum 5 bilete per comandă. Acestea sunt valabile exclusiv în zonele dedicate familiilor: întreaga Tribună 1 și întreaga Tribună 2 (cu excepția zonelor VIP, Loje și Peluze). Copii sub 14 ani trebuie să fie însoțiți de minim un adult.
- Bilet 15 -24 ani, preț unic de 30 lei + taxe procesare (2 lei).
- Posesorul unui biletele 15 -24 ani nu necesită să fie însoțit de un adult.
Atenție:
Pentru fiecare participant la meci, indiferent de vârstă, accesul în stadion se va face în baza unui bilet/ loc valabil.
🔄 Transfer și Rambursări
- Pot transfera biletul către altă persoană?
Verificați termenii specifici ai evenimentului sau instrucțiunile din contul dvs. - Pot returna sau schimba biletele?
Conform politicii generale, biletele pot fi returnate sau schimbate, în funcție de fiecare caz. Excepție fac cazurile speciale (anulare sau reprogramare) care au un regim special. - Ce se întâmplă dacă evenimentul este amânat sau anulat?
Veți fi notificat prin e-mail și veți primi instrucțiuni privind reprogramarea sau rambursarea.
🆘 Suport și Asistență
- Nu am primit biletul. Ce fac?
Verificați folderul Spam/Junk. Dacă nu îl găsiți, accesați contul dvs. sau contactați echipa de suport. - Cum pot contacta suportul tehnic?
Prin formularul de contact de pe site sau prin adresa de e-mail indicată în secțiunea „Contact” sau la adresa ticketing@frf.ro
🏟️ Alte Întrebări
17. Ce reprezintă Corporate Hospitality??.
Ospitalitatea FRF reprezintă ansamblul experiențelor premium oferite de Federația Română de Fotbal în cadrul evenimentelor sportive organizate, dedicate partenerilor, companiilor și invitaților care doresc un plus de confort, exclusivitate și servicii personalizate. Acestea vor fi afișate separat pe platformă - https://bilete.frf.ro/corporate/ sau printr-un email la adresa tickting@frf.ro
Prin pachetele de Hospitality, FRF pune la dispoziție două categorii principale:
🎟️ Bilete VIP
- Acces în zona VIP a stadionului
- Intrare dedicată
- Catering și băuturi incluse
- Lounge special pentru networking și relaxare
🏟️ Loje
- Lojă privată cu vedere directă spre teren
- Servicii de ospitalitate dedicate (meniu premium, băuturi, personal auxiliar)
- Acces separat și asistență personalizată
- Cadru exclusiv, ideal pentru întâlniri de afaceri
⚠️ Condiții de achiziție:
- Disponibil exclusiv persoanelor juridice (companii)
- VIP – comandă minimă de 20 bilete
- Loje – achiziție integrală, în funcție de capacitatea lojei (10 sau 12 locuri)
Ospitalitatea FRF este alegerea ideală pentru companiile care doresc să creeze relații valoroase într-un cadru premium, alături de spectacolul fotbalului românesc.
- Pentru ce sunt taxele de procesare ?
Organizatorul percepe taxe de intermediere pentru serviciile prestate. La pretul fiecarui bilet achizitionat se va adauga un Cost procesare comanda sistem de bilete de 2 lei peste valoarea biletului (tva inclus).
- Cum primesc factura ?
Puteți găsi factura în contul dvs. și o veți primi prin e-mail după plasarea și plata comenzii. Pentru persoanele juridice, factura va fi disponibila și în ANAF SPV (Spațiul Privat Virtual).